Worki, reklamówki i koperty foliowe z nadrukiem

#2016-09-26 08:35:17 

Sialalala

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Dobrzyca

Wiek: 43

Czy kiedykolwiek używaliście reklamówek lub kopert Z nadrukiem? Z jakiego powodu to czynicie? Chodzi Wam o estetykę, czy obecność Waszych ulubionych sentencji nawet na torebkach z zakupami?
#2016-09-26 10:40:20 

KobietaMnieBije

Użytkownik

Posty: 60

Skąd: Augustów

Wiek: 31

Ani to, ani to. Kupuję reklamówki foliowe z nadrukiem firmowym w sklepie Wopak ponieważ w ten sposób kreuję swoją markę. Jeśli klient coś ode mnie kupuje, to produkt zostaje zapakowany w reklamówkę z nadrukiem i w ten sposób nawet jak osoba idzie ulicą to przechodnie mogą dostrzec logo i nazwę naszej firmy, a potem się nią zainteresować. Tak działa marketing.
#2016-09-26 11:10:14 

barman

Użytkownik

Posty: 75

Skąd: Annopol

Wiek: 33

Stosuję torebki foliowe z nadrukiem w tym samym celu, co kolega wyżej. Przecież jak wychodzisz z sieciówek to też masz torby z zakupami właśnie z nazwą danego sklepu, w którym robiłaś zakupy. Jak kupujesz w sklepie meblowym czy w spożywczym to też się tak dzieje, dlatego podpatrywać podstawowe rzeczy od najlepszych.
#2016-09-26 11:46:18 

Faza

Użytkownik

Posty: 46

Skąd: Ustka

Wiek: 46

Ja z marketingiem niewiele mam wspólnego, ale stosowanie kopert foliowych z napisem podoba mi się, gdy wysyłam pocztówki. Wówczas mogę zamówić napis na kopertę w postaci jakiegoś cytatu albo wspomnienia, które mnie spotkało w podróży. Choć oczywiście jak prowadziłabym firmę, to poczta przesyłana do klientów byłaby oczywiście pakowana w koperty z logiem firmy, to naturalne.
#2016-09-26 12:21:45 

NawiedzonaAnia

Użytkownik

Posty: 73

Skąd: Aleksandrów Kujawski

Wiek: 22

Ja prowadzę salon fryzjerski i sprzedaję tam również różne produkty kosmetyczne. Pakuję je w reklamówki z nadrukiem firmowym aby klientkom nie zdarzyło się zapomnieć, gdzie wrócić gdy szampon czy balsam do ciała się skończą. Ten nadruk na reklamówce to drobny szczegół, ale jednak jak zdążyłam zaobserwować, daje dość duże efekty w postaci nowych klientek.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015